Så länge man inte ger upp, har man inte förlorat.

Datum:2011-09-01 Klockan:23:20:51
Jag är så lat att jag inte ens orkar förflytta mig från soffan till duschen, från duschen till sängen. eheh dålig ovana hos lilla nellie. Men jag skyller på att en bra film gick på kanal 6 nyss. Kommer vara rätt frånvarande ifrån bloggen imorgon eller ja ifrån internet över huvud taget, okej förutom facebook i mobilen då eftersom jag ska möta upp ellen i borås efter jag slutat skolan och så går vi på bio. Kommer hem runt halv tio, så antar att emelie sitter hemma hos mig då och bara väntar på att jag ska komma hem och förgylla resten av kvällen aka helgen. Hon ska nämligen bosätta sig hos mig denna helgen också eftersom resten av hennes familj är i fbg. Anyway, godnatt :*

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag beställde den från personligalmanacka.se! :)

Datum:2011-09-01 Klockan:23:20:51
URL: http://annaoolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback